vrijdag 7 januari 2011

Ding 23 Evaluatie

Het einde in zicht een  ontdekkingsreis ja dat was het zeker voor mij, en gelukkig heel veel anderen met mij ,het gevoel dat je het niet alleen doet en er begeleiding was en nog is vind ik toch wel erg belangrijk, al heel gauw kreeg ik door dat het met een uurtje werken achter de computer ik dat niet zou gaan redden ,er ging veel meer tijd inzitten dan ik aanvankelijk dacht.

Van verschillende dingen zijn mijn gedachten flink veranderd waar onder de mobiele telefoon wat moet ik er  mee dacht ik steeds, maar hoe verder ik kwam ging ik daar anders over denken je moet mee om niet te ver achter te raken en er zit nog steeds een knop op om uit te schakelen ,dus weer wat voor het verlanglijstje.

Googledocs was een verrassing wist niet dat er zoveel mogelijk was had er ook nog nooit eerder mee gewerkt ontzettend leuk en leerzaam blijf dat ook zeker volgen en gebruiken .
Een Twitter en Chatter zou ik denk ik nooit worden dat heeft er misschien ook mee te maken dat ik niet met een laptop werk .( wie weet ooit in de toekomst )

Google Maps en Streetview  heel leuk om te doen RSS heel handig om op de hoogte te blijven van site's die jouw interesse hebben , Sociale netwerken ja de meningen zijn verdeeld gelukkig maar, hoor van veel jongeren dat ze van hyves af gaan blijven wel twitteren toch maar eens doorvragen waarom dat is .

En dan you tube wist natuurlijk van het bestaan af wie niet? het leuke daar aan vond ik toch wel dat je een filmpje op je blog kon zetten en er zelfs een kon maken (bernadette) het zingen kon iets beter maar nog bedankt voor de uitleg .

Heb dingen gedaan en dingen gevonden die ik zonder 23 dingen nooit gedaan zou hebben en hoop ook dat ik een kleine bijdrage hierdoor kan leveren naar onze klanten, weet nu in ieder geval over bepaalde dingen mee te praten en ben een stuk minder bang geworden om dingen uit te gaan proberen , als ik hiervoor ergers een account voor moest aanmaken dacht ik al snel laat maar zitten.

Al met al een lerende ontdekkingsreis wie ik zeker niet af ga sluiten ,verder wil ik een ieder bedanken voor hun reacties en steun en ik zou zeggen tot blogs.


8 opmerkingen:

  1. Goed gedaan hoor wijffie!!! Gefeliciteerd!! En nog wel 23 dingen gedaan in plaats van 10, petje af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook klaar. Hartstikke goed. Ik vind het knap van je, maar liefst 23 dingen. Wat hebben we veel geleerd he, de afgelopen maanden. Leuk om te merken dat je enthousiast bent en je over angsten hebt heen gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed hoor, Schilly. Ik zag je reactie bij mij en ik dacht Hiep hoi, die is ook klaar. Prima gedaan onder alle omstandigheden. En nu gaan we er mee werken. In ieder geval hebben we het Skypen er al aan over gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Rickiekikker, ben trots op je!!

    Veel geleerd en het heeft veel opgeleverd.
    Voldoende tijd nu om zangles te nemen?
    (hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zang les doe maar wat anders hoor.
    GEFELICITEERD .
    Over de streep wat goed van je .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook gefeliciteerd en bedankt voor je reactie. Jij bent niet zo vaak op de bieb en dan kun je minder met collega's overleggen en dan toch zo ver gekomen. Hartstikke knap.
    Tot maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastich gedaan Silvia. Was leuk om te zien dat je gedurende het traject steeds enthousiaster werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Sylvia met het behalen de eindstreep! Ik vind het fijn om te lezen dat je veel hebt geleerd van de cursus en over een aantal zaken anders/positiever bent gaan denken. En je voornemen om deze ontdekkingsreis voort te zetten. Doen!

    BeantwoordenVerwijderen